Glasfiberklassiker Sverige Forum

Välkommen! ( logga in | registrera ) » Glasfiberklassiker Sverige Forum » Båtforumet » Frågor om okända båtmodeller » 1966 selco

Sidor: << förra 1 nästa >> Svara på Ämne Skapa Nytt Ämne Skapa Ny Röstning
1966 selco, vilken model
monterey62
Member

Medelemsnivå

Grupp: Members
Gick Med: Sep 29, 2009

Add monterey62 to your buddy list Skicka ett e-post till monterey62 Skicka ett personligt meddelande till monterey62 Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Hej! Jag köpte den här Selcon i Tyskland 2002 för jag tyckte den var så fräck.Nu undrar jag om det är någon som vet vad det är för model.Det ända som står på chassiplåten är årsmodel (66) serinr (33).Det sitter en 80 hk mercruiser i den och det verkar vara orginalmotorn (66 nummer)
Hälsningar
Björn

Bifogad fil: copy_032.JPG (132 nedladdningar, 74 KB)

Bifogad fil: copy_030.JPG (132 nedladdningar, 66 KB)

Bifogad fil: copy_023.JPG (132 nedladdningar, 70 KB)

Postad Oct 8, 2009, 3:04 pm
full_speed_ahead
Member

Medelemsnivå

Gick Med: Oct 27, 2009

Add full_speed_ahead to your buddy list Skicka ett e-post till full_speed_ahead Skicka ett personligt meddelande till full_speed_ahead Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Tror det är en Selco Selpil på 15 fot..... :rolleyes:

Bifogad fil: Selco_15fot_Selpil_2.jpg (67 nedladdningar, 246 KB)

Postad May 17, 2010, 7:38 pm
monterey62
Member

Medelemsnivå

Gick Med: Sep 29, 2009

Add monterey62 to your buddy list Skicka ett e-post till monterey62 Skicka ett personligt meddelande till monterey62 Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Hej! Tack för den bra informationen.Det stämmer med min båt förutom att jag tror brochyren är för äldre årsmodel,(drevets färg,motorstyrka.)Du har inte någon brochyr som du kan avvara eller kopiera till mig.
Tack så mycket
Björn

Postad May 22, 2010, 6:40 am
full_speed_ahead
Member

Medelemsnivå

Gick Med: Oct 27, 2009

Add full_speed_ahead to your buddy list Skicka ett e-post till full_speed_ahead Skicka ett personligt meddelande till full_speed_ahead Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Hej Björn!

Det var så lite så, men har tyvärr ingen broschyr utan hittade detta på nätet för ett tag sen. :sad:
Allt jag har är en PDF-fil med hela katalogen.....kan ju skicka den till dig om du vill ha den?

Mvh Ted

Postad May 25, 2010, 5:09 am
Sidor: << förra 1 nästa >> Svara på Ämne Skapa Nytt Ämne Skapa Ny Röstning E-posta mig när inlägg skrivits i detta ämne Visa Utskriftsvänlig

0.2021 sekunder - 10 förfrågningar - 5.23 belastning [Fullständig]