Glasfiberklassiker Sverige Forum

Välkommen! ( logga in | registrera ) » Glasfiberklassiker Sverige Forum » Övrigt » Medlemspresentation » om mig Anna Marcusson no:71

Sidor: << förra 1 nästa >> Svara på Ämne Skapa Nytt Ämne Skapa Ny Röstning
om mig Anna Marcusson no:71, brinnande intresse
Anna
Member

Medelemsnivå

Grupp: Members
Gick Med: Jul 11, 2009

Add Anna  to your buddy list Skicka ett e-post till Anna Skicka ett personligt meddelande till Anna Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Jag har ett brinnande intresse för vackra saker, där av kommer veteranbåtarna in. Jag arbetar med tillverkning och svetsning av rostfritt och aluminium, en sidogren som jag har är att göra rostfria detaljer till båtar av allamöjliga modeller och storlekar, dävertar, ankare, pullpitt,badbryggor, lister och beslag mm. Har även under flera år lagat (svetsning,riktning och lackering)propellrar och drev så ni kan kontakta mig om ni önskar hjälp med något av det ovanstående.
Önskan att arbeta med en egen båt och inte bara kund båtar har funnits de sista åren så för ett par år sedan skaffade jag en Realloy Weekender som var ett vrak, men mitt vrak. Den höll jag på med hela förra vintern och jag tycker att den blev fin för att vara den första helrenoveringen.
Nu vid Jul började jag med båt no2 som är en se sport -60 och hoppas att hinna den klar till midsommar.

Postad Jan 20, 2010, 5:30 pm
Peter
Member

Medelemsnivå

Grupp: Administrators
Gick Med: Nov 21, 2009

Add Peter to your buddy list Skicka ett e-post till Peter Skicka ett personligt meddelande till Peter Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Hej Anna!

Först vill jag säga att din presentation var väldigt bra. Och jag tror att du kommer att bli en stor tillgång för klubbens medlemmar. Med dina kunskaper.

Peter nr.168

Postad Jan 21, 2010, 11:31 am
Sidor: << förra 1 nästa >> Svara på Ämne Skapa Nytt Ämne Skapa Ny Röstning E-posta mig när inlägg skrivits i detta ämne Visa Utskriftsvänlig

0.0758 sekunder - 10 förfrågningar - 2.74 belastning [Fullständig]