Glasfiberklassiker Sverige Forum

Välkommen! ( logga in | registrera ) » Glasfiberklassiker Sverige Forum » Båtforumet » Renoverings diskussioner » Relingslist till gammal Selco...

Sidor: << förra 1 nästa >> Svara på Ämne Skapa Nytt Ämne Skapa Ny Röstning
Relingslist till gammal Selco. Hur ser den ut?
volvobergman86
Member

Medelemsnivå

Grupp: Members
Gick Med: Dec 16, 2009

Add volvobergman86 to your buddy list Skicka ett e-post till volvobergman86 Besök volvobergman86's hemsida Skicka ett personligt meddelande till volvobergman86 Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Hej!
Mitt project http://hem.passagen.se/sportbat

Jag har en fråga:
Vilken relingslist ska jag använda till min gammla Selco sportbåt?
Jag har sett en speciell list som jag funderar på. Vad tror ni?
http://www.parmaplast.no/EnterprisePortal/default.asp?WMFN=WebProductCatalogItem&WMFT=D&WPG=EPHomepageOnline&WTID=935&WREC=1148317338&WKEY=[65534:1148317338]&WPCITP_EPCustomerSelfServiceUser=2

Postad Feb 28, 2010, 3:13 pm
skepparkrans4ever
Member

Medelemsnivå

Gick Med: Jun 25, 2009

Add skepparkrans4ever to your buddy list Skicka ett e-post till skepparkrans4ever Besök skepparkrans4ever's hemsida Skicka ett personligt meddelande till skepparkrans4ever Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Hej.
Om du har tid att vänta ett tag kan jag plåta listen på min? För mycket snö än så länge. Min list både täcker skarven, samt bultar ihop däck och skrov. Parmaplastlänken funkade inte i min dator...
Roligt att kolla på din renovering! Håll humöret uppe.

Postad Mar 22, 2010, 5:41 pm
Ivson
Member

Medelemsnivå

Gick Med: Aug 6, 2009

Add Ivson to your buddy list Skicka ett e-post till Ivson Skicka ett personligt meddelande till Ivson Svara med ett citat från detta inlägg Gå till toppen av den här sidan

Jag har Selco Reviera J:r och på den har jag skaffat listen i Norge på Industiplast i Oslo, Tel 004756151980 och tala med Arne. Artikelnumret är 7125-20 vit, tror dom har listen på lager.

Lycka till

Postad Mar 23, 2010, 7:11 am
Sidor: << förra 1 nästa >> Svara på Ämne Skapa Nytt Ämne Skapa Ny Röstning E-posta mig när inlägg skrivits i detta ämne Visa Utskriftsvänlig

0.2687 sekunder - 10 förfrågningar - 4.91 belastning [Fullständig]